Fölningsdagbok Diane av Ena

Jag har skrivit innan att jag skulle dela den lilla fölningsdagbok jag hållit i väntan på Dianes fölis, så den kommer i det här i lägget. Jag håller såklart på att notera Amazons tecken också, men det får bli ett inlägg sen när fölis kommit. 


Diane av Ena - fölningsdagbok

BF: 17/6

2019-05-23: sedan 2-3 dagar finns antydning till att mjölk börjar fyllas på. Vid kontroll är mjölken i princip genomskinlig

(null)

Diane med magen 1/6. 

2019-05-28: fyller på lite mer mjölk. Fortfarande genomskinlig. 

2019-06-01: mer mjölk på gång nu, juvret börjar fylla ut mer märkbart. Genomskinlig mjölk. 

2019-06-04: betydligt mer fyllt juver. Fortfarande genomskinlig mjölk. 

219-06-06: på kvällen upplevde jag att mjölken var klart vitare. Då borde det bli i natt eller i morgon natt, troligen imorgon natt. 

(null)

Översta vänstra bilden: 5/6 kl 06:35
Översta högra bilden: 5/6 kl 20:40
Nedre vänstra bilden: 6/6 kl 20:56, vitare och mindre genomskinlig tyckte jag. 
Nedre högra bilden: 7/6 kl 06:16. 

2019-06-08: idag kl 04:50 kom hon! Snabbt som tusan gick det. Fölvakten larmade och innan jag hann dra på mig kläder och spring ut var allt utom bakbenen ute. 

(null)


Anonym

Hei, please answer to my yesterdays message by email.

Svar: Hi, sorry I don't have a "yesterday's message" from you, or anyone actually. To what adress have you sent it? If it should be about ceciliashastliv.se (the shoe shop) that's unfortunately not the same page/owner since that adress was lost by me to some other business to which I have no relations, over a year ago. Best regards, Cecilia
ceciliashastliv.blogg.se